Ürün Yorumları
YEŞİL EKOSE ŞİŞME YELEK
gördüğüm en en güzel yelek şakasız kullanmaya baslayali 2 ay falan oldu kar yağdığında yagmur yagdıgında hep elim bu yelege gitti hala da sürekli giyesim geliyor gerçekten rengi modeli cok güzel alip alabileceginiz en güzel sisme yelek kesinlikle alin cok iyi bir hava katıyor bayılarak giyiyorum bir de siyah esofmanla baskılı sweatle takım yaptım üçünü sürekli giymek istiyorum
Aysel Betül GÜRCAN
08.03.2022
Toplam 16505 yorum görüntüleniyor.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.