Ürün Yorumları
SİYAH JOGGER EŞOFMAN ALTI
178 60 kg M beden aldım, biraz kısa kaldı. L beden de çok geniş olmuştu
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
21.02.2022
SİYAH JOGGER EŞOFMAN ALTI
Almayın arkadaşlar, bu eşofman altı pişmanlıktır. Farkında olmadan giyilmemesi gereken bir yere bile giymiş bulunuyorsunuz. İki rengini de aldım takım olarak ve neredeyse bir yıla yakındır her yere( giyilmemesi gereken yerler de dahil) giyiyorum, diz izi bile yok.
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
20.02.2022
Toplam 16494 yorum görüntüleniyor.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.