Ürün Yorumları
KUM UZUN KOLLU NAKIŞLI T-SHIRT
L beden aldım çok rahat ve güzel tavsiye ederim.
Hilal Keloğlu
16.09.2025
ACI KAHVE PAMUK KETEN PALAZZO PANTOLON
Pantolonun boyu bir tık uzun geldi onuda terzide hallettim. harika kumaşı ve rahatlığına diyecek bir şey yok. Be blue nun pantolon kalıplarını seviyorum belinin lastikli olması avantaj.
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
16.09.2025
EKRU PUANTİYE DESENLİ ETEK
Az önce yorumlarda okudum birisi “benim C2 seviye Be Blue bağımlılığı” yazmış jlkjljlkjl Benim için de çok yerinde bir tabir olur bu. Tam 1 yıl önce Be Blue’dan ilk siparişimi verdim şu anda “Siparişlerim” kısmında 17 siparişim var. Kız kardeşlerim bir şeyler alırken onların sepetlerine tatlı tatlı eklediklerim hariç😁 Aldıklarımdan önemli oranda memnunum. Kaliteli, şık, zamansız ve zarif ürünler üretiyorlar. Artık hiç mağaza mağaza gezip doğru dürüst giyecek tarz bir şeyler aramıyorum, bunun için güzel bir adresim var 1 yıldır. Umarım böyle de devam eder. Puantiye eteğe gelirsek dkjlkhlk Etek tek kelimeyle mükemmell, üzerinizde akıyor resmen. Dolabınızda bu eteğin yeri boş kızlar düşünmeden alabilirsiniz🧚🏻♀️
Boy:1.67 Kilo:63 M beden tercih ettim çok da güzel oldu😊
Didem KISAK
16.09.2025
PASTEL TABLO DESENLİ VINTAGE GÖMLEK
Renk olarak daha yeşile yakın geldi fakat çok çok güzel, kumaşı olsun modeli olsun bayıldım, herkes çok beğendi
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
15.09.2025

