Ürün Yorumları
BORDO EKOSELİ VOLANLI ETEK
Kumaşı çok güzel. Kesimi de çok güzel
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
11.09.2025
VINTAGE DENİM GÖMLEK
168/50 XS beden aldım. Güzel cool duruyor. Kişiselleştirmeye müsait bir parça. Siyah pantolon ile tercih ediyorum.
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
11.09.2025
EKRU PUANTİYE DESENLİ ETEK
Bilmem kaçıncı aldığım ürün,Benim c2 seviye be blue bağımlılığı..aldıklarımdan yüzde 90 memnuniyetim var .hiç puantiyeli bir şey giyeceğimi hayal etmezdim ama çok beğendim kumaşı kesimi çok güzel. Basenli biriyim ama zayıf gösterdi.168/68 kilo L beden iyi oldu. Teşekkürler
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
11.09.2025
EKRU KURDELELİ ÜST
inanılmaz güzel bi kumaşı var etek üstü kombinlerde çok güzel duruyor astarlı olması da zaten ayrı bi artı
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
10.09.2025
SİYAH FLARE PANTOLON
O kadar rahat ki yaz kış giyebiliyorum gerçekten yorumlarda bahsedildiği kadar varmış 3. Cü rengini almayı düşünüyorum
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
10.09.2025
KREM SOĞAN ÖRGÜ KAZAK
Gerçekten yumuşacık çok beğendim gayet sıcak tutuyor
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
10.09.2025

