Ürün Yorumları
KREM NERVÜRLÜ ELBİSE
1.74 boy 56 kiloyum S beden çok güzel oldu. Özellikle uzun boylu biri olarak elbise bulmakta zorlanıyordum boyu tam istediğim gibi oldu. Çok zarif bir elbise bayıldım
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
17.07.2025
LEOPAR DESENLİ TÜL ETEK
Kumaşı kalitesi mükemmel bir etek. Rahat bir kalıbı var kendi bedeninizi alabilirsiniz.
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
16.07.2025
LACİVERT BELİ BÜZGÜLÜ ELBİSE
Bu kadar kaliteli olmasını beklemiyordum alın pişman olmazsınız
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
16.07.2025
PASTEL BRUSH DESENLİ VINTAGE GÖMLEK
Rengi çok güzel dokusu yumuşaklığı harika kaçıncı gömleğim sayamadım ☺️
FATMA ERDEM AKAT
15.07.2025
BEJ CEP DETAYLI HIRKA
Kışın etek üzerine kurtarıcı bir parça. Kolları biraz salaş ama kumaşı güzel
Gaye Erdoğan
13.07.2025
Toplam 16516 yorum görüntüleniyor.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.