Ürün Yorumları
SİYAH FLARE PANTOLON
Bu pantolonu ilk çıktığında aldım neredeyse 2 buçuk üç yıldır heryere giydim ne kumaşında ne duruşunda bozulma oldu çok güzel 👍
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
25.05.2025
SİYAH NERVÜRLÜ PALAZZO PANTOLON
Kumaşın kalitesine ve duruşuna diyecek söz yok ancak m be
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
25.05.2025
RETRO TÜL ETEK
Harika bir etek, her parçayla kullanılabiliyor. Beklediğimden daha güzel geldi.
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
25.05.2025
HAKİ DERİ KİMONO
o kadar güzel ki rengi kalitesi, 1.60 boy 50 kilo S beden aldım ve istediğim oversize duruşu yakaladım
Zeynep Özkutlu
25.05.2025
FIRÇA DESENLİ TÜL ETEK
160 - 62 kiloyum, S beden aldım çok rahat, başka modelin de M bedeni almıştım o daha bol oldu ama o da güzel. S tam kalıp gibi oldu, M daha geniş sevenler için.
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
25.05.2025

