Ürün Yorumları
GOLD TOKA DETAYLI KAHVERENGİ İNCE KEMER
Rengine kalitesine duruşuna bayılıyorum çok güzel birçok kombinle uyum sağlıyor
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
03.11.2025
FLORAL DESENLİ TÜL ETEK
Üst s beden eteklerde de genelde m beden giyerim ama s bedeni çok rahat oldu, arkası lastikli olduğu için hiç sıkmıyor. Duruşuna güzelliğine bilmem yorum yapmaya gerek var mı :) herkes bayılıyor, nereden diye soruyorlar mükemmel 👌🏼
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
03.11.2025
SİYAH FLARE PANTOLON
İnanılmaz rahat vücudu çok iyi gösteren ve aldığımdan beri sürekli giydiğim bir pantolon lacivertini de sipariş ettim harika
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
03.11.2025
KUM UZUN KOLLU NAKIŞLI T-SHIRT
Bayıldım… Çok güzel çok kaliteli bir kumaşı var. Çok rahat ve terletmeyen bir ürün. Çok tatlı ve aynı zamanda çok şık duruyor. Renk tonu da çok tatlı çok güzel.. Kalıbı mükemmel çok iyi duruyor üstümde. Boyum 168 cm, kilom 48 ve ben S beden aldım çok iyi oldu.🧡✨
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025
EKRU VİSKON ASTAR ETEK
Çok kurtarıcı çok kullanışlı bir parça. Yumuşacık bir kumaşı var aynı zamanda biraz esnek. Çok kaliteli ve çok rahat bir ürün. Boyum 168 cm, kilom 48 ve ben S beden aldım çok iyi oldu.🤍
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025
EKRU VOLANLI ETEK
Bayıldımmm giydiğim en güzel etek.. Kumaşının kalitesi ve tokluğu mükemmell. Kesimi çok şık duruyor. Çok zamansız bir parça aynı zamanda çok kurtarıcı bir ürün birçok kombine uygun hem şık hem spor kombinlenebilir. Birçok ortama uygun bir ürün. Renk tonu kırık beyaz. İçine astar giyilmeli çok az iç gösteriyor çünkü. Boyum 168 cm, kilom 48 ve ben S beden aldım bel kısmında biraz bolluk var ama sorun değil hep kemerle kullanıyorum zaten. Keşke daha fazla renk seçeneği olsaydı…🤍🤍✨
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025
KAHVERENGİ ÜTÜ İZLİ PANTOLON
Çook güzel bir kahve tonu bayıldımm.. Kumaş kalitesi mükemmel çok şık bir parça. Kesimi çok güzel çok kaliteli duruyor. Zamansız bir parça birçok kombine uygun. Boyum 168 cm, kilom 48 ve ben S beden aldım tam oldu çok iyi duruyor🤎✨
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025
BUTTER DOKULU KİMONO
Mükemmellll gördüğüm en iyi sarı tonu… Çok güzel bir kesimi duruşu var.. Hem çok tatlı hem çok şık bir ürün. Kumaş kalitesi aşırı güzel. Çok rahat ve çok kurtarıcı bir parça. Boyum 168 cm, kilom 48 ve ben M beden aldım çok iyi duruyor tam oldu.💛✨
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025

