Ürün Yorumları
LACİVERT FLARE PANTOLON
Çok begendim her rengini alacağım
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025
KUM DOKULU KİMONO
Bayıldımm çok güzelll… Çok tatlı ve aynı zamanda çok şık duruyor.. Çok kaliteli bir kumaşı var ve kesimi çok iyi çok kaliteli gösteriyor. Boyum 168 cm, kilom 48 ve ben M beden aldım çok iyi duruyor🧡
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025
SİYAH PAMUKLU T-SHIRT
Çok kaliteli bir ürün. Kumaşı ve kesimi mükemmel. Çok rahat bir kumaşı var terletmeyen bir parça. Çok kurtarıcı ve zamansız bir ürün. Boyum 168 cm, kilom 48 ve ben S beden aldım tam oldu çok iyi durdu🫶🏽
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025
EKRU FLARE PANTOLON
Mükemmel bir pantolon, kumaşı çook kaliteli, kesimi çok şık çok güzel duruyor. Hem şık hem spor kombinlere uygun. Giydiğim en kaliteli pantolon kumaşı. Renk tonu kırık beyaz ve her şey ile kombine uygun. Çok rahat bir ürün. Kurtarıcı ve zamansız bir parça. Boyum 168 cm, kilom 48 ve ben S beden aldım tam oldu çok güzel durdu 🤍
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025
PASTEL PEMBE BELİ BÜZGÜLÜ ELBİSE
Mükemmel bir kumaşı var hem çok rahat bir elbise hem de çok şık bir elbise. Rengi çok tatlı çok güzel. Çok kurtarıcı bir parça çok severek giyiyorum💖
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025
SİYAH PENSLİ PALAZZO PANTOLON
Kumaş kalitesi mükemmelll. Kalıbı çok güzel. Çok kaliteli ve şık duruyor. Boyum 168 cm, kilom 48 ve ben S beden aldım belden biraz bol oldu kemerle birlikte kullanıyorum hep ama sorun olmuyor.🫶🏽
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025
EKRU PENSLİ PALAZZO PANTOLON
Kumaş kalitesi mükemmellll. Kalıbı aşırı güzel ve çok şık duruyor. Kombinleri çok daha güzel gösteriyor. Renk tonu çok iyi kırık beyaz. Çok rahat bir pantolon çok severek kullanıyorum. Boyum 168 cm, kilom 48 ve ben S beden aldım biraz belimde bol oluyor kemerle birlikte kullanıyorum hep ama sorun olmuyor🤍✨
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025
RETRO ŞAL DESENLİ VINTAGE GÖMLEK
Deseni ve kullanılan renk tonları mükemmel. Kumaşı çok rahat ve çok kaliteli. Kalıbı çok güzel ve kumaşı dökümlü duruyor çok tatlı bir gömlek. Boyum 168 cm, kilom 48 ve ben M beden aldım, çok güzel oldu tam oldu diyebilirim genişliği çok ideal oldu🤎
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
02.11.2025

