Ürün Yorumları
RETRO TÜL ETEK
Ba yıl dımmmmm🫶🏻🫶🏻🫶🏻gerçekten harika bir etek her zaman giyiyorum her şeyle kombinleniyor ben biraz basenli olduğum için bir beden büyük aldım dilerseniz tam beden de alabilirsiniz❤️
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
05.10.2025
FLORAL DESEN VINTAGE GÖMLEK
Bu aldığım 3.vintage gömlek.. Diğer ikisini memnuniyetle kullanınca bu deseni de almak istedim.. Bunu da severek kullanacağım inşallah.. Almak isteyenlere tavsiye ederim..
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
04.10.2025
FLORAL DESEN VINTAGE GÖMLEK
Kaç zamandır almak istediğim gömlekti.. İndirim bitmeden aldım ve çok beğendim.. İyi ki de almışım, tavsiye ederim..😍
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
04.10.2025
KOYU MAVİ NERVÜRLÜ JEAN
156 boy 63 kiloya xl tam oldu çok güzel bir pantolon boyu ideal
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
03.10.2025
KAHVERENGİ VOLANLI ETEK
Etek çok güzel,tam da böyle bir etek istiyordum,siyah rengi tükendiği için bu rengini almıştım,stoğu geldiğinde siyahını da alacağım.160 boy 53 kilo S beden tercih ettim.
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
03.10.2025

