Ürün Yorumları
KUM MONOGRAM ŞİŞME MONT
harika bir mont baskı kalitesi yakından daha güzel. öyle pofuduk değil gayet sıkı tutuyor. sadece başlığı çıksa daha iyi olurmuş. yalnız kalıbı inanılmaz geniş, eşime bile oldu S beden
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
03.10.2025
EKRU KOLU VOLANLI ROMANTİK SATEN ELBİSE
O kadar güzel bir elbise ki. Kolları çok tatlı duruyor dikişine, kumaşına diyecek bir şey zaten yok. Sadece bel detayının biraz daha yukarda olması gerektiğini düşünüyorum bu şekilde kalçadan biraz oturdu. Tabi benim boyum uzun değil uzun birinde o sorun olmaz
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
03.10.2025
SİYAH KISA KAŞE CEKET
Tam aradığım kaşe ceket eteklerimle çok güzel kombinler yaptım. Kendi bedenimden bir beden küçük aldım daha iyi oldu. Çok kaliteli duruyor😍
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
01.10.2025
LEOPAR DESENLİ GABARDİN PANTOLON
165 boy 63 kg için m beden aldım. Güzel oldu. Ama fotoğrafta gri siyah gibi görünüyor renkler. Gerçekte daha kahverengimsi.
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
01.10.2025
SİYAH BONCUK DETAYLI VİSKON KETEN GÖMLEK
dokusuna ba yıl dım, 1.60 boy 50 kg için S beden tercih etmiştim çok iyi oldu, belindeki büzgü detayı da çok iyi duruyor canım be blue...
Üye İsminin Görünmesini İstemiyor
01.10.2025

